نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تحلیل خبرنگار Gazzetta از ماجرای نیمار و یووه

تحلیل خبرنگار Gazzetta از ماجرای نیمار و یووه

 

مجادله طرفداران یوونتوس بر سر حقیقی یا شایعه بودنِ خبر پیوستن نیمار به این تیم در 24 ساعت گذشته، یکی از داغ‌ترین موضوعات آنها در شبکه‌های اجتماعی بوده است. در این وضعیت مبهم، مهم‌ترین خواسته آگاهی از پشت‌صحنه‌های این خبر است. در پاسخ به همین خواسته؛ فیلیپو ماریا ریچی خبرنگار روزنامه La Gazzetta dello Sport در اسپانیا، آخرین تحلیل و یافته‌هایش از ماجرای نیمار و یووه را در گفتگو با رادیو Il Sole 24 ORE بیان کرده است.

 

 

بارسلونا در بحران نقدینگی به سر می‌برد و بعد از دشواری‌های اقتصادی فراوان در به خدمت گرفتن آنتوان گریزمان، توان ورود به یک انتقال سنگین دیگر را ندارد. نیمار طبیعتاً در چنین شرایطی نمی‌تواند به بارسا بازگردد هرچند آنها پیشنهاد کوتینیو، دمبله به همراه 40 میلیون یورو را به پاری‌سن‌ژرمن ارائه کرده‌اند. با این حال یووه پیشنهاد و گزینه جدیدی است که نیمار سینیور، پدر نیمار برای پسرش در نظر گرفته است. او در صورت چراغ سبز مالکان بانوی‌پیر آماده است تا نخستین دور مذاکرات را با آنها آغاز کند. آنچه مسلم است نیمار هیچ تردید و مشکلی با پیوستن به یووه و همراهی با دوستش؛ کریستانو رونالدو ندارد اما طرف دیگر این معامله هنوز هیچ واکنش و تصمیمی برای انجام این انتقال نگرفته است. شاید یووه هنوز به اندازه علاقه نیمار به بیانکونری، به این بازیکن دل نبسته است.

 

گفتنی است روز گذشته روزنامه موندو دپورتیوی اسپانیا و پائولو پاگانینی خبرنگار رای‌اسپورت از احتمال پیوستن نیمار ستاره جدایی‌طلب پاریسی‌ها به یوونتوس خبر داده بودند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: